15 Şubat 2012 Çarşamba

KABAKLI KİŞ

AŞK BAŞLAMADAN GÜZEL

Aşk başlamadan güzel,
Kalplerde heyecan
Bakışlarda korku olduğu zaman güzel...
Birbirimize sezdirmemek için çırpınış,
Başkaları görmesin diye çabalayış,
Gözlerim gözlerinin mavisine değdiği zaman...
Aşk başlamadan güzel…
Yazar : ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN


Merhaba dostlar bugünkü yazıma sevdiğim bir şairin sevdiğim bir şiiri ile başlamak istedim.
Kabaklı kişi daha önce pırasalı kiş olarak yapmıştım.Bu sefer pırasa yerine kabakla denedim.Daha büyük bir borcam kullandığım için hamurunu iki kat malzeme kullanarak hazırladım.Evde krema yoktu krema yerine kaymak kullandım. kaymağı bir miktar sütle incelterek ve yumurta ile çırparak sotelediğim kabağın üstüne döktüm.Mısır yakışacağını düşündüğüm için kişimde mısırda kullandım.Piştikten sonra üzerine rende kaşar ekleyip bir 5 dk daha fırında tuttum.
Ve sonuç harika idi.Mutlaka denemenizi öneririm........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder